دانلود تحقیق درمورد بويلر

دانلود تحقیق درمورد بويلر

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد بويلر

با دانلود تحقیق در مورد بويلر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بويلر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بويلر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بويلر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:50 صفحه

قسمتی از فایل:

 بويلر ‎Heat recovery steam Generatary HRSG

بويلر بخار را با فشارهاي متوسط و بالا براي توربين بخار در تمام حالات عملكرد آن توليد مي‎كند و بخار را با فشار بالا و متوسط سوپرهيت مي‎نمايد و براي سيستم بخار كمكي، بخاری با فشار متوسط تهيه مي‎كند و براي پيشگرم كردن دي اراتور و ايجاد فشار گاززدايي مناسب، بخار كم فشار را تهيه مي‎كند. هر و احد ‎ton/h87/147 بخار با فشار بالا و ‎ton/h38 بخار با فشار متوسط توليد مي‎كند و بخار ورودي به توربين مشخصات دمايي °C540=T براي بخار فشار بالا و ‎°C227 T =  بخار با فشار متوسط را دارد و فشار آنها به ترتيب ‎bar 53/84 P =  و ‎bar 6/6P= مي‎باشد كه اين مقدار براي عملكرد واحد بخار در حا لت نامي می‎باشد مشخصات فني در نقشه در جاهاي مختلف نشان داده شده است.

تجهيزات ابزار دقيق براي بويلر و توربين

                      ·   ترانسديوسرهاي نصب شده روي بويلر و توربين: براي اندازه‎گيري درجه حرارت فشار سيال، دبي و سطح، اندازه‎گيري موقعيت و مكان ناظر وضعيت شعله كوره بويلر و تجزيه و تحليل تركيب شيميايي گازها و وسايل ابزار دقيق توربين بخار به كار برده مي‎شود.

                      ·   محركهاي كنترلي: عناصر تصحيح كننده‎اي چون دامپرها و الوها را براي كنترل حرارت در توربين و بويلر به حركت درمي‎آورند. 


10,000 تومان