دانلود تحقیق درمورد نظرسنجي تلفني از مردم درباره محرم و عزاداري

دانلود تحقیق درمورد نظرسنجي تلفني از مردم درباره محرم و عزاداري

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد نظرسنجي تلفني از مردم درباره محرم و عزاداري

با دانلود تحقیق در مورد نظرسنجي تلفني از مردم درباره محرم و عزاداري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نظرسنجي تلفني از مردم درباره محرم و عزاداري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نظرسنجي تلفني از مردم درباره محرم و عزاداري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نظرسنجي تلفني از مردم درباره محرم و عزاداري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

دین - همشهري آنلاين:

مركز مطالعات و تحقيقات رسانه‌اي روزنامه همشهري در يك نظرسنجي تلفني از مردم درباره محرم و عزاداري (3 بهمن) پرسيده است

مركز مطالعات و تحقيقات رسانه اي روزنامه همشهري اين طرح را با مدير يت سرور السادات قاضي زاده هاشمي و همكارانش شبنم چهره، فريده درفشي، سميه گايگاني و فاطمه يزداني اجرا كرده ‌است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پيشگفتار

عزادارى و برپايى مراسم ماتم در سوگ خوبان و اولياء خدا امرى است كه ريشه درقرآن و سيره نبوى(ص) وسيره امامان(ع) دارد. اين عزادارى‏ها مصداق مودت اهل بيت(ع) است. (شورا، آیه 23).

در سيره امامان(ع) هم برنامه‏اى كه هرگز در هيچ شرائطى ترك نشد برپائى عزا بر سالار شهيدان امام حسين(ع) بود. امام سجاد(ع) پس از امام حسين(ع) تا زنده بود در هر مجلس از داغ حسين مى‏گفت و در حقيقت مجلس عزا برپامى‏كرد. امام باقر(ع) هم در شرائط سخت و خفقانى دستور مى‏داد روز عاشورا عزاى امام حسين را بر پا كند. مالك جهنى مى‏گويد امام باقر(ع) در روز عاشورا فرمود: همه براى امام حسين گريه كنند و اهل خانه را دستور به‏گريه بر حضرت مى‏كرد. (كامل الزيارات، ص‏174) همين سيره را حضرت امام صادق(ع) و امامان ديگر (ع) داشتند آنها بر اين امر اصرار داشتند كه از رهگذر عزادارى و برپائى عزاى سالار شهيدان چراغ پرفروز نهضت حسينى روشن بماند كه ماند. در ادامه به نمونه اي از مجالس عزاداري امام حسين (ع) اشاره مي كنيم:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر