15,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 56641
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 8.8k
  • فرمت فایل اصلی : word
  • تعداد صفحات : 29

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی بی نظمی بی انظباطی

دانلود اقدام پژوهی بی نظمی بی انظباطی

0 8.8k
دانلود اقدام پژوهی بی نظمی بی انظباطی
دانلود اقدام پژوهی بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزانو تلاش برای  حل و رفع این مشکل                                            

فرهنگی گرامی با ما همراه باشید جهت دانلود اقدام پژوهی (مدیران ومعاونات مدارس )فرمت فایل word وقابل ویرایش ودر تعداد 20صفحه درمورد بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان
و تلاش برای حل و رفع این مشکل  که این فایل یکی از کاملترین فایل های اقدام پژوهی ویژه متوسطه اول از وبسایت بانک فارسی معلمان (درسی فایل ) می باشد 

نام فایل :  بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزانو تلاش برای  حل و رفع این مشکل 
فرمت فایل wordوقابل ویرایش 
تعداد صفحات 20
شرح از قسمتی از مجموع :

 چکیده

هر نوع رفتاري كه از ارزش‌هاي پذيرفته شده جامعه به دور است (با توجه فرهنگ)و داراي تكرار شدت و مداومت است و در زمانها و مكانهاي متعدد اتفاق مي افتد و همچنين رفتاري است كه با درماندگي و كاهش كارايي فرد همراه است. پایبندی به ضابطه ها در یک گروه اجتماعی باعث تداوم آن می شود. انضباط، اخلاق کلاس درس است و بدون آن کلاس تبدیل به یک ازدحام یا غوغا می شود. (سی ام فلینگ، الیزابت پروس،1373 ، ص 80)

هر رفتار انسان، از جمله محصل، هدف دارد یا هدف گردان است. دانش آموزان، عملی را بی هدف انجام نمی دهند بلکه می خواهند با آن عمل خود نیاز یا نیازهایی را ارضا کنند. بنابراین، باید هدف ها و نیازهای ایشان را شناخت و جدی گرفت. مثلاً اگر رفتار نامطلوبی از دانش آموزی سر بزند نباید تنها جلب توجه را علت آن رفتار بدانیم

کاربرد اصول و تدابیری می تواند به ما کمک کند که از رخ دادن مشکلات رفتاری جلوگیری کنیم یا آن ها را به حداقل برسانیم. از جمله:

از روز اول آغاز کلاس، مدیریت کامل را اعمال کنیم.  باید روز اول به گروه تازه دانش آموزان خود بگوییم که مقررات ما در اداره کلاس کدام اند و از ایشان چه انتظارهایی داریم.

محیط کلاس را از هر لحاظ حتی فضا و تجهیزات، سالم گردانیم. باید مطمئن باشیم که دانش آموزان ما در کلاس راحت اند.و در مدرسه احساس آرامش می کنند.

فعالیت های یادگیری را طوری طراحی کنیم که برای همۀ دانش آموزان، معنادار باشند؛ و با رغبت ها و توانایی های ایشان سازگار باشند. برای این منظور ناگزیریم اصول رشد و تکامل، خصایص رشدی هر سن، محتوای درسی خاص هر کلاس و هر مقطع، و رغبت های ویژه دانش آموزان خود را دقیقاً بدانیم.

برای همۀ دانش آموزان فرصت هایی فراهم آوریم که موفقیت را تجربه کنند.به تجربه دیده ایم که برخی از دانش آموزان به زودی نشان می دهند که پیشرفت درسی دارند در صورتی که برخی دیگر دیرتر خود را آشکار می کنند. با بعضی از دانش آموزان در دروس علمی و برخی در دروس اجتماعی پیشرفت نشان می دهند. در هر صورت، معلم باید تدابیر و راهبردهایی به کار ببرد که همۀ دانش آموزان، به شکلی، موفقیت را تجربه کنند.


15,000 تومان